12.09.2023.
Zadovoljstvo kupca u prijevozničkoj branši uglavnom se bazira na dvije stvari - kvaliteti proizvoda i kvaliteti servisne usluge. Pri tome kvaliteta servisne usluge u zadnje vrijeme sve više dobiva na značaju, kako kod donošenja odluke o kupnji, tako i kod vjernosti marki vozila.
Visoko razvijena tehnologija vozila i zahtjevi kupaca da vozilo bude popravljeno u najkraćem mogućem roku zahtijevaju još bolju kvalitetu usluge te maksimalno optimirane procese u radionicama.
Svaka dodatna minuta zadržavanja vozila u radionici je minuta manje provedena na cesti i utječe na cjelokupno viđenje ekonomičnosti vozila. Temeljne servisne procedure propisane su od strane našeg principala MAN-a kako bi se u interesu korisnika, ali i servisne radionice postiglo optimalno vrijeme izvođenja radova u radionici. Ista procedura primjenjuje se na sve vrste vozila u našim servisnim radionicama. Osnovni cilj temeljnog procesa servisne djelatnosti je smanjiti vrijeme izvođenja radova, povećati kvalitetu popravka te poboljšati brigu o korisnicima usluga
Uz pomoć novih alata može se odmah pri dogovaranju termina provjeriti resurse i rezervirati kapacitet radionice, uključujući planirani termin preuzimanja vozila. Tako u slučaju unaprijed dogovorenog termina za servis, suradnici u servisu rade pripremu termina te osiguravaju da su pri dolasku vozila u servis svi potrebni kapaciteti osoblja i alata budu spremni i raspoloživi. Na taj se način postiže minimalan gubitak vremena za obavljanje posla i stvara pretpostavka da se popravak može odraditi bez zastoja.
Prilikom dolaska na servis svakako preporučamo
uslugu aktivnog prijema. Aktivni prijem traje otprilike 20 minuta, potpuno je besplatan te nudi sistematičan pregled vozila koji je u potpunosti transparentan za kupca. Suradnik u servisu će vam pri prihvatu vozila pokazati nedostatke direktno na vozilu te vam nakon pregleda dati povratnu informaciju i savjetovati vas vezano za daljnje postupke. Na ovaj način ćete izbjeći dodatne odlaske u radionicu u kratkom vremenskom razdoblju i nepotreban gubitak vremena radi više radioničkih popravaka.
Jedna od najvažnijih stavki procesa je izračun troškova, kako bi korisnik dobio jasan uvid u planirani opseg usluga. U slučaju utvrđivanja dodatnih nedostatak na vozilu izvan prvotne prijave, korisnik odmah mora biti obaviješten o proširenju naloga. Nakon obavljenih radova slijedi detaljna kontrola kvalitete u kojoj je cilj prepoznati eventualne pogreške i po potrebi poduzeti dodatne radove prije vraćanja vozila korisniku.
Vodeći se definiranim procedurama nastojimo postići maksimalnu raspoloživost vozila i pri tome osigurati visoku kvalitetu usluge te u konačnici našim korisnicima biti pouzdan partner na kojeg uvijek mogu računati.