Peugeot lav riče glasnije

26.02.2021.

Marka PEUGEOT ispisuje novu stranicu u svojoj povijesti. Započinje novo doba.

Najstarija automobilska marka na svijetu, koja je još uvijek aktivna, novim logotipom iznova potvrđuje svoju osobnost i karakter. Time ispisuje novu stranicu svoje povijesti.

Od 1850. PEUGEOT je promijenio deset logotipa, a svi su sadržavali simbol lava. Danas vam predstavljamo još profinjeniju, kvalitetniju i elegantniju jedanaestu verziju koju je osmislio PEUGEOT Design Lab, studio za globalni dizajn marke PEUGEOT. Trenutačni logotip uveden je 2010. godine, a sada dobiva novo ruho kako bi se obilježio uspon Marke u višu klasu. Nakon što je u potpunosti redizajnirao svoja vozila tijekom posljednjih 10 godina, PEUGEOT sad redizajnira i svoj logotip kako bi bio u skladu s proizvodima.

Početak 2021. godine obilježen je puštanjem u prodaju game koja će se predstaviti novim vozilom PEUGEOT 308, novom internetskom stranicom i osnivanjem grupe STELLANTIS. Sve se posložilo!
PEUGEOT je marka koja ide ukorak s vremenom. Ponekad je čak i ispred svog vremena: uvodi inovacije, predviđa promjene u ponašanju, utire put novim rješenjima za mobilnost. PEUGEOT je prošao kroz sve revolucije: industrijsku, tehnološku, političku, društvenu, digitalnu i sada ekološku. Energetska tranzicija i mobilnost bez emisija središnji su elementi njegove strategije za održivu budućnost. Sve je to utkano u DNK marke PEUGEOT.

Osim toga, riječ je o marki koja je moćna i instinktivna, baš poput lava u njezinom logotipu. Sve to čini PEUGEOT bezvremenskom markom, poveznicom između jučer i sutra.

Već 10 godina u cijeloj gami proizvoda obavlja se izuzetan posao u pogledu uspona u višu klasu. A ovo su rezultati tog rada: nagrada „International Van of the Year” za najbolji furgon na međunarodnoj razini za vozilo PEUGEOT e-Expert 2021. godine i vozilo Partner 2019. godine te tri nagrade „Car Of The Year” za vozilo godine (PEUGEOT 308 nagrađen 2014., PEUGEOT 3008 nagrađen 2017. i PEUGEOT 208 nagrađen 2020.). Naposljetku, tu je gama električnih vozila, kako osobnih tako i gospodarskih.

Ovaj uspon u višu klasu i stvaranje veće vrijednosti sada se upotpunjuju radom na dizajnu same Marke. Novi logotip utjelovljuje ono što je PEUGEOT stvorio jučer, ono što PEUGEOT stvara danas, ali i ono što će PEUGEOT stvoriti sutra. Ovaj novi znak s likom lava oduvijek je bio simbol Marke. Ponosno predstavlja vrijednosti marke PEUGEOT. Ovaj je logotip osmišljen da odolijeva vremenu. To je istinsko značenje ovog znaka: prepoznatljiv, bezvremenski, univerzalni i multikulturalni znak identiteta.  To je prepoznatljiv znak, simbol pripadnosti, prepoznavanja. Sinonim je za prestiž, samopouzdanje, dugovječnost, nasljeđe. Zahvaljujući znaku i svom novom vizualnom identitetu PEUGEOT povezuje povijest i hipermodernost. Ovim znakom marka PEUGEOT kreće u osvajanje novih područja, ubrzava svoj rast na međunarodnoj razini, izvozi francuski stil, znanje i umijeće, kao i francusku eleganciju.

Marka PEUGEOT ispisuje novu stranicu u svojoj povijesti. Započinje novo doba.

Sada ima novu obvezu prema svojim kupcima: da vrijeme koje provode s Markom bude kvalitetno.


A novi identitet marke PEUGEOT donosi dva iskustva u jednom:

  • Prvo je iskustvo života u sadašnjem trenutku.
  • U svijetu koji je svaki danom sve užurbaniji „vrijeme” je postalo jedno od najrjeđih i najdragocjenijih dobara.

U takvom svijetu PEUGEOT onima koji to žele pruža mogućnost istinskog uživanja u sadašnjem trenutku i uživanja u svemu što taj trenutak nudi. Osim toga, tu je i kvaliteta cjelokupnog iskustva.

PEUGEOT pokreće svoju prvu kampanju marke u posljednjih 10 godina pod nazivom THE LIONS OF OUR TIME.

Ovom optimističnom i međunarodnom kampanjom PEUGEOT želi doprijeti do svojih kupaca, ali i onih koji to nisu. Marka zauzima novi univerzalni teritorij, a to je vrijeme. U njenom su fokusu „lavovi današnjice”, neovisno o dobnoj skupini, kulturi i porijeklu. Ti „lavovi današnjice” nisu više toliko u potrazi za moći ili novcem, nego za načinima za kvalitetno provođenje vremena.
Kampanjom THE LIONS OF OUR TIME PEUGEOT potiče potrošače da vrate kontrolu nad svojim najdragocjenijim dobrom, a to je vrijeme. Potiče ih na to da kvalitetnije provode vrijeme i da ga obogate iskustvima. Kao prvoklasni proizvođač za masovno tržište PEUGEOT nudi svojim kupcima uvijek zanimljivo iskustvo dok provode vrijeme na njegovoj internetskoj stranici, u vozilima Marke ili na prodajnim mjestima.

Iskustvo koje donosi marka PEUGEOT nije ograničeno na koncesije i internetsku stranicu. Dapače, Marka lansira novu kolekciju predmeta za svakodnevnu uporabu koji su jednostavni, atraktivni i visokokvalitetni: odjeća, kožna galanterija, modni dodaci, elektronički uređaji, posuđe, uredski pribor, ambalaža, minijature… Cijela paleta proizvoda PEUGEOT koji su usklađeni s novim identitetom Marke.

Ovaj grb otvara vrata nebrojenim novostima koje nisu ograničene samo na vizualni identitet Marke. One podrazumijevaju dublju promjenu. Promjena stava; novo stanje uma; novi način života.

Cilj je marke PEUGEOT ponuditi svojim sadašnjim i budućim kupcima marku koja odgovara njihovim zahtjevima. Marka PEUGEOT je bezvremenska. Ona se neprestano mijenja i razvija.

vrh stranice