Usporedo s osnivanjem Otokara 1963., započeo je i strelovit uspon proizvodnje autobusa u Turskoj koja je danas među vodećim zemljama u tom segmentu. Od 1976. postaje dio najvećeg turskog koncerna Koc, a do izražaja dolazi razvoj vlastitih modela prilagođenih domicilnom tržištu poput gradskih autobusa ili konkurentnih minibusa na kamionskim podvozjima. U godinama koji slijede Otokar ne ispušta ulogu vodećeg turskog proizvođača autobusa, a na osnovi domaćeg uspjeha 1997. otvora modernu tvornicu Sakarya kao preduvjet ostvarenja ambicioznih izvoznih planova.
Otokar je na europsko tržište zakoračio 2002. godine s modelom Navigo. Svestrani se model nudio u više izvedbi za putnički, gradski ili školski prijevoz. Nakon reorganizacije razvojnog odjela pet godina kasnije pridružio mu se još svestraniji midibus Vectio s modernom autobusnom šasijom, ali i zadržanom konkurentnom cijenom u odnosu na maloserijsku konkurenciju. Privlačan i funkcionalan dizajn višestruko je nagrađivan, a modularna konstrukcija omogućuje čitavu lepezu izvedbi za različite namjene.
Od 2009. Otokar se uključuje u tržišne segmente gdje je konkurencija najsnažnija, ali regionalni Territo lakoćom pronalazi vlastiti identitet. Niskopodni 12-metarski gradski model Kent djelomično se oslanja na uspješni dizajn modela Vectio, a od 2015. ponuda je kompletirana i zglobnom inačicom. Ovi modeli najveći uspjeh ostvaruju na domaćem tržištu gdje je svaki treći autobus proizvod Otokara, ali su se cijenom, suvremenom niskopodnom karoserijom i pogonskom tehnikom pokazali konkurentnim i u mnogim drugim zemljama. Kroz suradnju s renomiranim svjetskim proizvođačima dostupan je dizelski ili CNG pogon, a Otokar je još 2007. ponudio hibrid. Električni pogonom razvija još od 2012. godine.
Rezultati velikih ulaganja uz studiozni razvoj vidljivi su kod nove generacije modela čiji je nastanak 2018. godine označio Ulyso T. Provjerene proporcije karoserije jednake su prethodnom Vectio T, ali lucidan dizajn upućuje na novi smjer Otokara. Isto vrijedi i za novi model Territo dostupan s dizelskim ili CNG pogonom. Niskopodni e-Kent C pridodaje električni pogon i aluminijsku konstrukciju zahvaljujući kojoj uz duljinu 12 metara teži tek 12,5 tona. Očigledan status Otokara kao jednog od vodećih proizvođača autobusa jednako potvrđuje efikasnost proizvodnje jer oko 2000 zaposlenih godišnje proizvede približno 6000 vozila.
Gradski Otokar autobusi
Gradski autobusi Otokar s dužinama u rasponu od 7,7 metara do 18,75 metara i kapacitetima od 22 do 164 putnika, nude čitav niz mogućnosti za optimizaciju voznog parka javnih prijevoznika. Dizajnirani da budu jednostavni i funkcionalni, autobusi Otokar lako se održavaju i imaju niske operativne troškove. Zbog udobnosti i sigurnosti putnika, autobusi iz gradskog segmenta Otokara opremljeni su najnovijim tehnološkim i komunikacijskim uređajima, čime zadovoljavaju sve kriterije suvremenog gradskog prijevoza.
Međugradski Otokar autobusi
Otokar nudi kompletnu paletu međugradskih autobusa.
Pouzdanost, niski operativni troškovi i svestranost privući će linijske operatere koji traže izbor praktičnih, profitabilnih vozila. Dosegom koji obuhvaća sve, od kompaktnog Naviga U (7,72 m) do Territo U (13,26 m), Otokar može zadovoljiti sve potrebe operatera kombinirajući udobnost i sigurnost putnika.
Turistički Otokar autobusi
Turistički autobusi Otokar poznati su po udobnosti koju pružaju i vozaču i putnicima. Raspon verzija od 7 do 10 metara udovoljava raznim zahtjevima za prijevoz putnika autobusom, čak i na najstrmijim rutama. Izvrsna upravljivost midibusa, u kombinaciji s kompaktnim dimenzijama idealnim za male grupe, znači da su Otokar autobusi prilagođeni svim vrstama putovanja. Putnički autobusi Otokar sadrže široku paletu opreme i opcija koje osiguravaju siguran i udoban prijevoz putnika.